مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 07:102023-10-26اقتصادي

اجرای تورسنگی در 5 نقطه از محور کندوان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: اجرای تور سنگی در محور کندوان تا 24 آبان ماه امسال به صورت مقطعی ادامه دارد و تا آن زمان تورسنگی در پنج نقطه محور کندوان نصب می شود.

- حسن جهانیان امروز درباره اجرای پروژه های راهداری به منظور حل مشکلات ریزش و رانش در جاده های شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: امسال مبلغ 40 میلیارد تومان اعتبار در بحث پروژه تور سنگی ،30 میلیارد تومان در بحث فاز یک گالری در منطقه کمرزرد به جز اعتبارات برای اجرای روکش های عملیات مستمر آسفالت اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه نگاه ویژه ای به محورهای کندوان و هراز شده است، گفت: همچنین اجرای گالری را در محدوده تونل یک و دو محور هراز که شاهد مشکل ریزش سنگ بوده داشتیم و در این زمینه بعد از بستن قرارداد، پیمانکار انتخاب شده و در آستانه تجهیز کارگاه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران یادآور شد: اجرای تور سنگی در محور کندوان هم تا 24 آبان ماه امسال به صورت مقطعی ادامه دارد و تا آن زمان تورسنگی در پنج نقطه محور کندوان نصب می شود.

جهانیان با تاکید بر نگاه ویژه در حوزه ایمنی راه های استان مازندران، خاطرنشان کرد: در این برنامه های منسجمی  در دستور کار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تورسنگی در 5 نقطه از محور کندوان

اجرای تورسنگی در 5 نقطه از محور کندوان