مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-19سياسي

ترویج عقلانیت با تقویت فرهنگ کتابخوانی شدنی است


امام جمعه همدان با بیان اینکه برای ترویج عقلانیت باید کتابخانه ها و فرهنگ کتابخوانی تقویت شود گفت: به برکت جمهوری اسلامی این شبکه از لحاظ زیرساختی توسعه پیدا کرده و تجهیزات به روز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در دیدار با دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور اظهار کرد: شرایط کتاب و کتابخوانی و کتابخانه ها در استان شرایط مناسبی است و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

  وی با بیان اینکه جایی که پای کتاب به میان می آید شبکه مقدسی است افزود: امیدوارم این شبکه توسعه کمی و کیفی پیدا کند اگرچه وجود کتابخانه و کتاب مقدماتی است تا آگاهی در جامعه افزایش پیدا کنند.

  امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت آگاهی، تدبر و تعقل در اسلام عنوان کرد: مقوله کتاب و کتابخوانی دارای اهمیت است، از همین رو هر چقدر در جامعه کتاب خوب توسعه پیدا کند عقلانیت نیز افزایش پیدا می کند.

  وی با تاکید بر اینکه نسل کشی در غزه منشا جهل دارد چراکه هیچ انسانی کودک کشی نمی کند مگر از روی جهل یادآور شد: افزایش آگاهی و شناخت در اسلام مهم است به ویژه که با دنیایی مواجه هستیم که اسباب قوه خیال را تقویت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج عقلانیت با تقویت فرهنگ کتابخوانی شدنی است

ترویج عقلانیت با تقویت فرهنگ کتابخوانی شدنی است