مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:502023-10-29سياسي

برنامه ریزی برای احداث هزار کلاس درس در شهرستان اردبیل


فرماندار اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل از برنامه ریزی برای احداث هزار کلاس درس در شهرستان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل از برنامه ریزی برای احداث هزار کلاس درس در شهرستان اردبیل خبر داد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردبیل سید محمد اعتماد اعجازی گفت: در این راستا از ظرفیت خیرین و مشارکت های مردمی و اعتبارات ملی و استانی استفاده می شود.

اعجازی افزود: قرار است توسط مجمع خیرین مدرسه ساز استان 150 کلاس درس در شهرستان طی زمان بندی مشخص احداث شود که همت خیرین در این زمینه قابل قدردانی است.

وی تصریح کرد: طرح احداث 400 کلاس درس هم در نقاط مشخص شده ناحیه 1 و 2 شهرستان اردبیل نیز تدوین شده و قرار است در سفر رییس جمهور به اردبیل این موضوع را پیگیری و با اعتبارات سفر رییس جمهور اجرایی کنیم .

فرماندار اردبیل گفت: زمین های بلاتکلیف و غیر قابل احداث نیز در شهر اردبیل شناسایی و تکلیفشان با همکاری دستگاه های مربوطه مشخص می شود تا با رعایت موازین قانونی از مولدسازی در این زمین ها فضاهای آموزشی احداث شود.

اعتماد اعجازی گفت: سرانه فضای آموزشی شهرستان اردبیل 2/2 است که نسبت به میانگین کشوری و استاندارد پایین است و باید همگان با اهتمام جدی در توسعه فضای آموزشی در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای احداث هزار کلاس درس در شهرستان اردبیل

برنامه ریزی برای احداث هزار کلاس درس در شهرستان اردبیل