مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 20:552023-11-14اجتماعي

دستگاه های مسئول باید راهکارهای اساسی برای کاهش تصادف ارائه دهند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دستگاه های مسئول باید راهکارهای اساسی برای کاهش تصادف ارائه داده و نهایت اهتمام خود را در این راستا بکار گیرند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دستگاه های مسئول باید راهکارهای اساسی برای کاهش تصادف ارائه داده و نهایت اهتمام خود را در این راستا بکار گیرند.

جبار علی ذاکری، سه شنبه،23 آبان ماه، در جلسه شورای ترافیک استان، در خصوص کاهش بار ترافیکی در جاده های مواصلاتی استان گفت: بی گمان اقدامات فرهنگی برای رعایت کردن قوانین راهنمایی و رانندگی می تواند در کاهش بار ترافیکی و تصادفات شهری جاده ای مؤثر باشد.

وی با تأکید بر اتخاذ برنامه های جدید و تأثیرگذار برای رفع مشکلات ترافیکی در شهر تبریز اظهار کرد: یکی از مباحث مهم در شورای ترافیک، تلاش برای کاهش تصادفات جاده ای در درون و برون شهری است که باید به این موضوع توجه ویژه شود.

ذاکری افزود: در این جلسه، طرح مطالعات پارک حاشیه ای شهرستان بستان آباد توسط شهرداری این شهر مطرح و از میان گزینه های پیشنهادی با طرح پارک حاشیه ای خیابان امام به صورت آزمایشی و به مدت یکسان به صورت مکانیزه موافقت به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های مسئول باید راهکارهای اساسی برای کاهش تصادف ارائه دهند

دستگاه های مسئول باید راهکارهای اساسی برای کاهش تصادف ارائه دهند