مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:402023-10-31سياسي

دولت سیزدهم از سازمان های مردم نهاد حمایت می کند


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: امروز دولت در راستای کمک و همکاری با همه نهادها در حکمرانی از سازمان های مردم نهاد حمایت می کند و شاهد تسریع در روند برون سپاری عملی به این حلقه ها و سمن ها هستیم.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: امروز دولت در راستای کمک و همکاری با همه نهادها در حکمرانی از سازمان های مردم نهاد حمایت می کند و شاهد تسریع در روند برون سپاری عملی به این حلقه ها و سمن ها هستیم.

افشار کبیری 9 آبان در مراسم افتتاحیه رویداد هم نا که در سالن جلسات خانه جوان ارومیه برگزار شد،افزود: علت توسعه اغلب کشورهای توسعه یافته حضور بخش خصوصی و سمن ها در بخشهای مختلف از جمله بخشهای اجتماعی و اقتصادی است لذا برای رسیدن به رشد و توسعه مدنظر نیازمند حضور بخش خصوصی و سمن ها در امور مختلف هستیم.

وی با اشاره به اینکه رویداد هم نا در راستای توانمندسازی سازمان های مردم نهاد و جوانان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در شرایطی که شاهد فردگرایی هستیم سازمان های مردم نهاد به عنوان بخشی از نخبگان جامعه برای ترویج کار گروهی با استفاده از اجرای برنامه های مبتنی بر تلاش جمعی کاری ارزشمند را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم از سازمان های مردم نهاد حمایت می کند

دولت سیزدهم از سازمان های مردم نهاد حمایت می کند