مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-11سياسي

انتخابات ثابت کننده همراهی و مشارکت مردم است


استاندار خراسان جنوبی به همراهی مردم با مناسبت های مختلف نظام اشاره کرد و گفت: آن چه به طور دقیق این همراهی را ثابت می کند و مشارکت مردم را به درستی نشان می دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در دیدار اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان خاطرنشان کرد: معاندان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با شیوه های مختلف برای براندازی نظام برنامه ریزی کردند اما با وجود پشتوانه مردمی، هیچ کدام از این توطئه ها به سرانجام نرسید.

وی با ذکر این نکته که دشمن همواره مشروعیت نظام را هدف گرفته، تصریح کرد: موفقیت نظام در عمر 45 ساله انقلاب و در دوران دفاع مقدس، سازندگی و .

همه به لطف همراهی مردم بوده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری برخلاف سنوات گذشته، امسال موضوع انتخابات را از یکم فروردین ماه خیلی زود شروع کردند، گفت: این ورود زودهنگام نشان از اهمیت انتخابات امسال دارد.

قناعت به همراهی مردم با مناسبت های مختلف نظام اشاره کرد و اظهار داشت: آن چه به طور دقیق این همراهی را ثابت می کند و مشارکت مردم را به درستی نشان می دهد، انتخابات است.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در دو سال گذشته، تأکید کرد: با وجود تحریم ها و تحولات عظیم داخلی و خارجی و مقتضیات زمان، دولت سیزدهم اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات ثابت کننده همراهی و مشارکت مردم است

انتخابات ثابت کننده همراهی و مشارکت مردم است