مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-05اقتصادي

مدیران بانک های خراسان شمالی، رفع ناترازی نسبت منابع به مصارف را پیگیری کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: بانک های استان موظفند برای تعادل در منابع و مصارف به منظور پرداخت تسهیلات با پیگیری ها در سطح کشوری، - ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: بانک های استان موظفند برای تعادل در منابع و مصارف به منظور پرداخت تسهیلات با پیگیری ها در سطح کشوری، سهم خود را افزایش دهند.

ناصر فخر موحدی در سیزدهمین کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان که 14 آبان ماه برگزار شد، تاکید کرد: نسبت ناترازی منابع به مصارف بانک های استان، عامل بازدارندگی در پرداخت تسهیلات نیست.

وی تصریح کرد: ناترازی نسبت منابع به مصارف بانک های استان مورد قبول بانک مرکزی نبوده و مدیریت بازار بین بانکی جزو وظایف مدیران بانک ها در استان با سطح کشوری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: هم بانک ها و هم اداره کل اقتصادی و دارایی و نیز سایر دستگاه های متولی موظف هستند تا برای جذب سهم اعتبار تبصره 18 سال های 1401 و 1402 و ارائه طرح ها تلاش کنند.

وی بر جمع آوری و احصاء مشکلات و کمبودها در بخش های مختلف اقتصادی در استان تاکید کرد و گفت: موارد بعد از جمع بندی برای بررسی و پیگیری از طریق مبادی کشوری در دستورکار قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران بانک های خراسان شمالی، رفع ناترازی نسبت منابع به مصارف را پیگیری کنند

مدیران بانک های خراسان شمالی، رفع ناترازی نسبت منابع به مصارف را پیگیری کنند