مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-05حوادث

هشدار درباره خطرناک ترین قاتل زمستانی در نیشابور


سرپرست اورژانس 115 نیشابور در خصوص روند افزایشی مسمومیت با گاز مونواکسید کربن معروف به قاتل نامریی در این شهرستان هشدار داد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست اورژانس 115 نیشابور در خصوص روند افزایشی مسمومیت با گاز مونواکسید کربن معروف به قاتل نامریی در این شهرستان هشدار داد.

سید حمید حسینی در گفت و گو با ایسنا از وقوع دو مورد گازگرفتگی در این شهرستان خبر داد و افزود: در دو حادثه متفاوت 5 شهروند نیشابوری با گاز مونواکسید کربن مسموم شدند و دو مصدوم نیز جان باختند.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: در حادثه اول که در ساعت 17 و 6 دقیقه شنبه سیزدهم آبان ماه در خیابان خاتم به وقوع پیوست اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور با اعزام یک دستگاه آمبولانس از پایگاه چهار شهری به هر سه مصدوم این حادثه امدادرسانی و مصدومان را برای ادامه درمان به بیمارستان 22 بهمن نیشابور منتقل کرد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور در خصوص جزییات دومین حادثه افزود: حادثه دوم بامداد یکشنبه چهاردهم آبان ماه در ساعت 6 و 17 دقیقه در یک کارگاه صنعتی در محدوده بولوار مهرآباد رخ داد.

وی بیان کرد: پس از حضور کارشناسان اورژانس از پایگاه هفت شهری و در تریاژ اولیه تکنسین های اورژانس، هر دو مصدوم این حادثه فاقد علائم حیاتی ارزیابی شده و قبل از رسیدن اورژانس با گاز منواکسید کربن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره خطرناک ترین قاتل زمستانی در نیشابور

هشدار درباره خطرناک ترین قاتل زمستانی در نیشابور