مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-26سياسي

بانوانی چون معصومه (س) در تاریخ اسلام وجود دارند که از مردان زمان خود نیز برترند 


در تاریخ اسلام بانوان بزرگواری چون حضرت معصومه(س) وجود دارند که از مردان زمان خود نیز برتر بودند، حضور این بانوان باتقوا و بافضیلت در دین اسلام یکی از نکات جذاب دین اسلام در مقابل افرادی است که اسلام را زن ستیز معرفی می کنند.

- بانوانی چون معصومه (س) در تاریخ اسلام وجود دارند که از مردان زمان خود نیز برترند  ایسنا/خراسان رضوی این کارشناس مذهبی گفت: در تاریخ اسلام بانوان بزرگواری چون حضرت معصومه(س) وجود دارند که از مردان زمان خود نیز برتر بودند، حضور این بانوان باتقوا و بافضیلت در دین اسلام یکی از نکات جذاب دین اسلام در مقابل افرادی است که اسلام را زن ستیز معرفی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت وفات حضرت معصومه (س) اظهار کرد: در کتب مختلف دلایل متعددی برای هجرت حضرت معصومه(س) از مدینه به قم بیان شده است و یکی از مواردی که مطرح می شود وابستگی ایشان به برادر بزرگوارشان امام رضا(ع ) است که در محضر ایشان به کسب علم و دانش مشغول بودند، همچنین ایشان یکی از بانوان پر فضلیت و والا در تاریخ اسلام محسوب می شوند.

وی اضافه کرد: در تاریخ اسلام بانوان بزرگواری چون حضرت معصومه(س) وجود دارند که از مردان زمان خود نیز برتر بودند، حضور این بانوان باتقوا و بافضیلت در دین اسلام یکی از نکات جذاب دین اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوانی چون معصومه (س) در تاریخ اسلام وجود دارند که از مردان زمان خود نیز برترند 

بانوانی چون معصومه (س) در تاریخ اسلام وجود دارند که از مردان زمان خود نیز برترند