مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-16سياسي

آغاز مراسم گرامیداشت حماسه 25 آبان در اصفهان


مراسم بزرگداشت سالروز 25 آبان، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان با حضور گسترده مردم و مسؤولان اصفهان در گلستان شهدا آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم بزرگداشت سالروز 25 آبان، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان با حضور گسترده مردم و مسؤولان اصفهان در گلستان شهدا آغاز شد.

این مراسم با حضور مسؤولان و مدیران استانی و کشوری، سردار سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خانواده های فرماندهان جبهه مقاومت در حال برگزاری است.

مردم، جوانان و زنان و کودکان بار دیگر با حضور گسترده  در آیین بزرگداشت 25 آبان ماه روز حماسه و ایثار مردم اصفهان با غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا در گلستان شهدای اصفهان مهر تاییدی بر پایبندی و مانایی خود با آرمان های انقلاب اسلامی می زنند و با شهدای گلگون کفن تجدید پیمان می کنند.

سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در این مراسم با تشریح 25 آبان سال 61 اظهار داشت: اولین شهید که به گلستان شهدا رسید آخرین شهید از میدان امام خارج نشده بود.

وی با بیان اینکه عملیات محرم سال 61 ادامه نهضت عاشورا بود گفت: امروز جنایات رژیم صهیونیستی شهدای غزه را رقم زده که ادامه  25 آبان سال 61 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مراسم گرامیداشت حماسه 25 آبان در اصفهان

آغاز مراسم گرامیداشت حماسه 25 آبان در اصفهان