مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-06سياسي

مجمع خیرین میراث فرهنگی راه اندازی شد


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مجمع خیرین میراث فرهنگی به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای مرمت بناهای تاریخی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، سید عزت الله ضرغامی امروز دوشنبه 15 آبان ماه 1402 در حاشیه دومین جشنواره ملی تولید و صادرات انار ساوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردشگری رویداد محور یکی از راهبردهای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

  وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به تعدد رویدادهای مختلف و مهم در کشور که هر کدام می تواند بهانه ای برای تکریم و توجه به مزیت های نسبی و رونق گردشگری آن منطقه شود، گفت: شهرستان ساوه رتبه اول تولید انار با بهترین کیفیت را در سطح ملی و جهانی دارد و سطح زیر کشت باغات انار این شهرستان به 10 هزار هکتار می رسد و کیفیت محصولات و وزن برخی از آن ها به بیش از یک کیلوگرم می رسد.

همچنین در کنار تولید انار، محصولات جانبی نیز مورد توجه است.

  وی با تاکید بر اینکه ساوه، شهر بزرگ، متمدن و تاریخی است و مزیت های ویژه ای دارد، تصریح کرد: با وجود این مزیت ها، انار اهمیت خاصی را برای این منطقه به ارمغان آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع خیرین میراث فرهنگی راه اندازی شد

مجمع خیرین میراث فرهنگی راه اندازی شد