مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 20:352023-11-21بين الملل

ورود گردشگران ارمنستانی به ایران تسهیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه ورودگردشگر ارمنستانی به ایران با خودرو، روز سه شنبه 30 آبان 1402 از سوی محمدحسین صوفی مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران و آرسن مانوکیان رییس کلوپ اتومبیلرانی ارمنستان به منظور تقویت بیشتر روابط .

- تفاهم نامه همکاری مشترک به منظور تسهیل سفر گردشگران با خودرو های شخصی و تجاری از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، بین ایران و ارمنستان امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه ورودگردشگر ارمنستانی به ایران با خودرو، روز سه شنبه 30 آبان 1402 از سوی محمدحسین صوفی مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران و آرسن مانوکیان رییس کلوپ اتومبیلرانی ارمنستان به منظور تقویت بیشتر روابط دوستانه و همکاری استراتژیک در تردد زمینی میان ایران و ارمنستان با هدف توسعه همکاری دو کشور در زمینه ایمنی راه و ارائه خدمات امداد خودرویی به مسافران و اتباع کشور های طرفین، جذب گردشگران ارمنستانی به کشورمان و ترویج و گسترش سفر های مسئولانه و ایمن، به امضا رسید.

طرح صدور کارنه دوپاساژ برای ورود موقت خودرو های ارمنستانی به ایران توسط نمایندگان کلوپ اتومبیلرانی این کشور به عنوان صادر کننده و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران به عنوان پذیرنده بر اساس امضای تفاهم نامه میا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود گردشگران ارمنستانی به ایران تسهیل می شود

ورود گردشگران ارمنستانی به ایران تسهیل می شود