مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-11بين الملل

اخبار اقتصادی فاجعه بار آمریکا برای دولت بایدن


نتایج نظرسنجی های انجام گرفته شده نشان می دهد که اکثر مردم آمریکا از سیاست های دولت بایدن در حوزه اقتصادی ناراضی بوده و مدیریت اقتصادی ترامپ را بیشتر قبول دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نتایج یک نظرسنجی در مورد نظر مصرف کنندگان آمریکایی نسبت به وضعیت اقتصادی این کشور در دولت جو بایدن نشان داد که اکثریت مصرف کنندگان این کشور انتظار دارند، نرخ تورم تحت تاثیر سیاست های دولت بایدن تا سال 2024 در سطوح بالا باقی بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوزویک ، نتایج نظرسنجی های انجام گرفته شده در مورد وضعیت اقتصادی آمریکا نشان می دهد که اکثر رای دهندگان آمریکایی به طور مداوم به رییس جمهور فعلی آمریکا در زمینه عملکرد و مدیریت اقتصادی اش نمرات منفی داده و از اقدامات وی در این زمینه کاملا ناراضی هستند.

طبق نتایج این نظرسنجی که از سوی دانشگاهی در ایالت میشیگان آمریکا انجام گرفته است، مصرف کنندگان آمریکایی پیش بینی کرده اند که در سال 2024 نرخ تورم در کشورشان به 4.

4 درصد برسد و معتقدند ظرف بازه زمانی 5 تا 10 سال پس از آن نرخ تورم 3.

2 درصد می شود که همچنان بالاترین میزان افزایش نرخ تورم در یک دهه گذشته در آمریکا محسوب می شود.

این نظرسنجی نشان می هد که تحت تاثیر افزایش مداوم قیمت ها، نرخ بالای وام ها و ضعف بازار کار چشم انداز خوبی برای اقتصاد آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار اقتصادی فاجعه بار آمریکا برای دولت بایدن

اخبار اقتصادی فاجعه بار آمریکا برای دولت بایدن