مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-19بين الملل

وکلای سوری در تدارک شکایت از رژیم صهیونیستی در دیوان کیفری بین المللی


تیمی از وکلای سوری در اقدامی که پس از نشست اتحادیه وکلای عرب در ابتدای ماه جاری میلادی اتخاذ شد، در حال آماده شدن برای گفت وگو با دادستان دیوان کیفری بین المللی درخصوص جنایت های ارتش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان هستند.

- تیمی از وکلای سوری در اقدامی که پس از نشست اتحادیه وکلای عرب در ابتدای ماه جاری میلادی اتخاذ شد، در حال آماده شدن برای گفت وگو با دادستان دیوان کیفری بین المللی درخصوص جنایت های ارتش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الفراس فارس، رییس کانون وکلای سوریه از تعیین کمیته ای برای بررسی پرونده حقوقی مربوط به محاکمه ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین خبر داد که مقدمه ای برای ارائه آن به دادگاه های اروپایی و دیوان کیفری بین المللی است.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، فارس تصریح کرد، در حال جمع آوری شواهد و مدارک مربوط به جنایت های نیروهای رژیم صهیونیستی به منظور تصمیم گیری درخصوص مکانیزم های اقامه دعوی در دیوان کیفری بین المللی علیه جنایت های رژیم اشغالگر در حق ملت فلسطین هستند و این امر به رغم اینکه ارتش رژیم صهیونیستی از همکاری با هر سازمان حقوقی یا بشردوستانه خودداری می کند و به جنایات خود بدون هیچ گونه ملاحظه ای ادامه می دهد، صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکلای سوری در تدارک شکایت از رژیم صهیونیستی در دیوان کیفری بین المللی

وکلای سوری در تدارک شکایت از رژیم صهیونیستی در دیوان کیفری بین المللی