مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 21:452023-10-24سياسي

الزام مجلس به دولت برای استخدام صرفا با مجوز سازمان اداری و استخدامی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب بخشی از لایحه برنامه هفتم توسعه، دولت را ملزم کردند که هرگونه استخدام با هماهنگی و مجوز سازمان های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی شامگاه (سه شنبه، 2 آبان) مجلس و در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، بند (الف) ماده 106 این لایحه را برای بررسی بیشتر و رفع ابهامات به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه در این رابطه در مورد بند مذکور، گفت: این موضوع در کمیسیون رأی نیاورد؛ قانون نحوه انتخاب افراد در مشاغل حساس را مجلس تصویب کرده و اینکه بخواهیم در قانون دائمی استثنا بگذاریم مورد تأیید دولت نیست و کسانی که خودشان و همسرشان دوتابعیتی هستند نباید در مشاغل حساس حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: پیشنهاد دولت با این بند متفاوت است و امیدواریم پیشنهاد برگشت به لایحه دولت داده شود و ما با این بند مخالف هستیم.

محمدباقر قالیباف در ادامه خطاب به رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: اینکه مطرح شده این موضوع در کمیسیون رأی نیاورد به مجلس و تیم قوانین باز می گردد و مصوبه ای که از کمیسیون ارائه می شود، مدنظر مجلس قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام مجلس به دولت برای استخدام صرفا با مجوز سازمان اداری و استخدامی

الزام مجلس به دولت برای استخدام صرفا با مجوز سازمان اداری و استخدامی