مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:182023-11-13سياسي

انتقاد یکی از نمایندگان مجلس از عدم همراهی با هیئت تحقیق و تفحص از اوقاف


نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم همراهی با هیئت تحقیق و تفحص از اوقاف از ریاست مجلس خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

- نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم همراهی با هیئت تحقیق و تفحص از اوقاف از ریاست مجلس خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جلیل میرمحمدی میبدی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح دوشنبه 22 آبان 1402 صحن مجلس در تذکری با بیان اینکه علی رغم تصویب طرح تحقیق و تفحص از اوقاف، متاسفانه همراهی خوبی با مجموعه و هیئت تحقیق تفحص نمی شود از رییس مجلس خواست تا در این زمینه تذکراتت لازم را بدهد.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به این تذکر گفت: امورات وقف نیازمند مجوز بوده و در این زمینه نیز یک جلسه هماهنگی برگزار شده است و در حال دنبال کردن موضوع هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 27 تیر 1402 با درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امورخیریه با محورهای زیر موافقت کردند: 1-چرا موقوفات بسیار زیاد واقفین بدون برنامه رها شده است، برنامه سازمان در نذورات چند صد میلیارد تومانی مردم در بقاع متبرکه چیست؟ 2- گزارش از مصادیق، میزان و نحوه سرمایه گذاری اوقاف طی 5 سال اخیر، از محل اعتبارات دولتی و مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یکی از نمایندگان مجلس از عدم همراهی با هیئت تحقیق و تفحص از اوقاف

انتقاد یکی از نمایندگان مجلس از عدم همراهی با هیئت تحقیق و تفحص از اوقاف