مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 20:502023-11-18اقتصادي

تدوین اولویت های سرمایه گذاری خراسان جنوبی بخش معدن


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: برای جلوگیری از سرگردانی سرمایه گذاران بخش معدن، اولویت ها و فرصت های سرمایه گذاری معدنی استان تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، احمد آریافر، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در چهارمین جلسه شورای معادن استان اظهارداشت: برای جلوگیری از سرگردانی سرمایه گذاران بخش معدن، اولویت ها و فرصت های سرمایه گذاری معدنی استان تدوین شده است.

وی افزود: این اولویت ها و فرصت ها شامل پهنه ها، محدوده های معدنی، طرح های عمرانی، تکمیل زنجیره ارزش بنتونیت، فرآوری سنگ های ساختمانی و .

است.

آریافر با اشاره به گوشه ای از مزیت ها و مواد معدنی شاخص استان از جمله بنتونیت، زغال سنگ و سنگ های تزیینی و ساختمانی گفت: قابل قبول نیست که استان حدود 85 درصد ذخایر بنتونیت در کشور را دارا باشد، اما سهم و جایگاهی در تجارت آن نداشته باشد.

دبیر شورای معادن خراسان جنوبی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت ها و منابعی که وجود دارد، خراسان جنوبی غنی ترین استان معدنی کشور به نسبت جمعیت استان است.

آریافر ادامه داد: معتقد هستیم با برنامه ریزی صورت گرفته و با کمک یکدیگر می توانیم موانع توسعه را از پیش رو برداریم و شاهد رشد، شکوفایی و توسعه صنعتی و معدنی استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین اولویت های سرمایه گذاری خراسان جنوبی بخش معدن

تدوین اولویت های سرمایه گذاری خراسان جنوبی بخش معدن