مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 17:002023-10-23بين الملل

حماس : سوخت همه بیمارستان های غزه تمام شد


ورود مقادیر بسیار محدودی از کمک های بشردوستانه به نوار غزه ظرف دو روز گذشته نیازهای روز افزون ملت ما را در سایه ادامه تجاوز و محاصره وحشیانه و کاهش شدید تمام مواد غذایی، - دارو و سوخت بیمارستان ها برطرف نمی کند.

جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد: سوخت تمام بیمارستان های نوار غزه تمام شده است و کمک هایی که در دو روز گذشته به این منطقه رسیده است برای رفع نیازهای مردم کافی نیست.

حماس بر لزوم افزایش تلاش های کشورهای عربی و سازمان ملل برای ایجاد گذرگاه انسانی فوری برای ورود کمک های بشردوستانه به غزه تأکید کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت النشره، جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد: ورود مقادیر بسیار محدودی از کمک های بشردوستانه به نوار غزه ظرف دو روز گذشته نیازهای روز افزون ملت ما را در سایه ادامه تجاوز و محاصره وحشیانه و کاهش شدید تمام مواد غذایی، دارو و سوخت بیمارستان ها برطرف نمی کند.

  در این بیانیه آمده است: کشورهای عربی و اسلامی، سازمان ملل و تمام طرف های ذی ربط باید تلاش های خود را برای ایجاد گذرگاه انسانی فوری برای ورود سوخت، مواد غذایی، دارو و لوازم پزشکی جهت ممانعت از فاجعه انسانی و کشتار جمعی و در راستای مخالفت با سیاست های ضد بشری اشغالگران افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس : سوخت همه بیمارستان های غزه تمام شد

حماس : سوخت همه بیمارستان های غزه تمام شد