مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-25اقتصادي

جزییات سقوط بالن تبلیغاتی شهرداری تهران


یک عضو شورای شهر تهران درباره هزینه های مالی و اقتصادی بالن های تبیلغاتی شهرداری تهران، گفت: شهرداری تهران در این پروژه، حداقل حدود سه میلیارد تومان پول بیت المال را هدر دادند و حتما باید پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه اعتماد، بیش از 3 میلیاردتومان هزینه روی دست بیت المال، سوختن شش کودک و پروژه ای تبلیغاتی که نه تنها کمکی به مدیریت شهری و شهرداری تهران نکرد بلکه نتیجه عکس داد ؛ این بخشی از سخنان ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با اعتماد است که ضمن انتقاد از پروژه تبلیغاتی تازه شهرداری تهران می گوید شهرداری باید با تمام وجود در خدمت خانواده آن شش کودکی باشد که براثر ترکیدن بالن تبلیغاتی شهرداری تهران روانه بیمارستان شدند.

پروژه هزینه ساز و از طرفی دیگر خبرساز تازه شهرداری تهران، اما دقیقا چیست و چگونه جان شش شهروند را به خطر انداخته است؟ ماجرای بالن های قرمز شهرداری که در برخی از نقاط فضای تاریک و پر از دود هوای تهران را اشغال کردند و خیلی زود خبرساز شدند، از کجا آغاز شد و حالا تکلیف آن ها چه می شود؟ گزارش پیش رو ضمن بررسی اخبار مرتبط، در گفتگو با یک عضو شورای کنونی شهر تهران، این پرونده را بررسی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سقوط بالن تبلیغاتی شهرداری تهران

جزییات سقوط بالن تبلیغاتی شهرداری تهران