مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-14سياسي

توضیحات خضریان درباره پرونده «شبنم نعمت زاده»


رییس هیات تحقیق و تفحص از شستا به ارائه توضیحاتی درباره اظهاراتش پیرامون متورای بودن شبنم نعمت زاده پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان درباره واکنش روابط عمومی اظهاراتش پیرامون متواری بودن شبنم نعمت زاده، گفت: طبیعتا در جریان تحقیق و تفحص از شستا مطالب و گزارش های متعددی به دست ما می رسد و پس از بررسی و صحت سنجی آنها اعلام موضع کرده و به نهادهای نظارتی ارجاع می دهیم؛ موضوع متواری شدن خانم شبنم نعمت زاده نیز بر همین اساس مطرح شد.

وی افزود: بنده صحت این موضوع را ارجاع می دهم به جلسه دادگاهی که در همین روزهای اخیر در آبان ماه به منظور بررسی شکواییه از شبنم نعمت زاده تشکیل شده بود؛ وکیل مشارالیه در پاسخ به قاضی که پیگیر حضور ایشان در جلسه بود صراحتاً اعلام عدم حضور می کند و وقتی جناب قاضی مجدد می پرسد یعنی شبنم نعمت زاده متواری هستند؟ وکیل ایشان می گوید بله؛ در این جلسه به این شبهه نیز اشاره می شود که چگونه اعاده دادرسی کسی که متواری است و حضور ندارد، پذیرفته شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب تهران نیز در توضیحاتی که منتشر کرده، اصل این موضوع که خانم شبنم نعمت زاده در زندان نبوده را با بیان اینکه مدتی پیش بر اساس زمان مقرر شده قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات خضریان درباره پرونده «شبنم نعمت زاده»

توضیحات خضریان درباره پرونده «شبنم نعمت زاده»