مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-12پزشكي

حکایت مرگ زیر تیغ جراحی زیبایی/ بکُش؛ اما خوشگلم کن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خبر دردناک و شوک آور است، در جریان سه حادثه جداگانه در پایتخت، 3 زن جوان که تحت عمل لاغری و زیبایی قرار گرفته بودند، - عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی گفت: شبکه های مجازی نقش پررنگی در فریب مردم ایفا می کنند تا افراد برای انجام عمل های زیبایی ترغیب شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خبر دردناک و شوک آور است، در جریان سه حادثه جداگانه در پایتخت، 3 زن جوان که تحت عمل لاغری و زیبایی قرار گرفته بودند، در یک روز جانشان را از دست دادند.

این خبر که چند روزی است در فضای مجازی دست به دست می شود، هشداری واقعی است.

هشدار برای جامعه زنان و البته پزشکانی که به هر قیمتی دست به تیغ می شوند؛ البته این نخستین باری نیست که انجام عمل های زیبایی منجر به مرگ افراد می شود، موضوعی که پیش از این بار ها توسط اعضای انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی گوشزد شده است.

سیدنجات حسینی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و استاد دانشگاه در این راستا گفت: در گذشته بار ها این موضوع را شرح و تذکر دادیم که بسیار اهمیت دارد چه کسی این عمل ها را انجام دهد.

آیا عمل توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک انجام می شود یا تکنسین ها و یا جراحان دیگر رشته ها؟استادتمام دانشگاه علوم پزشکی زنجان با طرح این سؤال که چرا در عمل لیپوساکشن شاهد چنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت مرگ زیر تیغ جراحی زیبایی/ بکُش؛ اما خوشگلم کن

حکایت مرگ زیر تیغ جراحی زیبایی/ بکُش؛ اما خوشگلم کن