مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-06اقتصادي

اعلام آمادگی ژاپن برای کمک به نوسازی بافت های فرسوده در ایران


دبیر اول سفارت ژاپن در دیدار با مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از اعلام آمادگی ژاپن برای برنامه ریزی و تامین منابع مالی نوسازی بافت های فرسوده خبر داد.

- دبیر اول سفارت ژاپن در دیدار با مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از اعلام آمادگی ژاپن برای برنامه ریزی و تامین منابع مالی نوسازی بافت های فرسوده خبر داد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی هم گفت: به دلیل این که ساکنان سکونتگاه های غیررسمی از اقشار کم درآمد هستند می توان در جابه جایی محل زندگی آنها از حمایت های بین المللی بهره گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیروکی نیشی ـ دبیر اول و رییس بخش همکاری های اقتصادی سفارت ژاپن در ایران با محمد آیینی ـ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران - دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار همکاری سه جانبه ژاپن با شرکت بازآفرینی شهری ایران و برنامه اسکان بشر ملل متحد در زمینه های مختلف از جمله نوسازی بافت های فرسوده و توانمندسازی ساکنان سکونتگاه های غیررسمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آیینی در این دیدار توضیحاتی در خصوص وضعیت بافت های ناکارآمد شهری ارایه کرد و گفت: برای توسعه شهری در مناطقی که دارای بافت های ناکارآمد هستند سه گونه راهبرد در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی ژاپن برای کمک به نوسازی بافت های فرسوده در ایران

اعلام آمادگی ژاپن برای کمک به نوسازی بافت های فرسوده در ایران