مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-20سياسي

بسیج در خط اول به دنبال رفع مشکل است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه حضور بسیج در همه عرصه ها ثابت شده است، گفت: بسیج معجزه الهی بود و آثار و برکات حضور بسیجیان در همه صحنه ها و عرصه ها قابل مشاهده است.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه حضور بسیج در همه عرصه ها ثابت شده است، گفت: بسیج معجزه الهی بود و آثار و برکات حضور بسیجیان در همه صحنه ها و عرصه ها قابل مشاهده است.

آیت الله علی خاتمی عصر امروز (دوشنبه، 29 آبان ماه) در دیدار با فرماندهان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، شکل گیری انقلاب اسلامی را معجزه الهی دانست و اظهار کرد: امام (ره) افق دوردست ها را می دیدند، یعنی در شرایطی که جمعیت کشور 35 میلیون نفر بود ایشان دستور تشکیل بسیج 20 میلیونی را صادر کردند.

وی ادامه داد: حضور بسیج در همه عرصه ها ثابت شده و هر کجا دغدغه و مشکلی برای کشور پیش می آید، بسیج با قدرت در خط اول ایستاده و به دنبال رفع مشکل است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه بسیج به عنوان کلید رمزگشا در همه صحنه ها حاضر است گفت: بسیج کارنامه افتخارآمیزی در همه صحنه ها دارد و در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه های حق علیه باطل و با مقاومت و ایستادگی در برابر هجمه دشمنان، حماسه های جاوید و ماندگاری خلق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج در خط اول به دنبال رفع مشکل است

بسیج در خط اول به دنبال رفع مشکل است