مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:462023-11-05سياسي

آرامش فکری مردم ارمغان حضور به موقع امدادگران


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به خدمات به موقع جمعیت هلال احمر در تمامی صحنه ها اشاره کرد و گغت: آمادگی همیشه جمعیت هلال احمر استان روحیه امید را در جامعه بالا نگه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در گردهمایی روسای شعب جمعیت هلال احمر استان همزمان با سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر با بیان اینکه هلال احمر استان فعالیت ‎های خوبی در کارنامه دارد اظهارداشت: این خدمات مدال ارزشمندی برای کارکنان آن و جمعیت است.

وی ادامه داد: نقش بی بدیل جمعیت هلال‎ احمر در امدادرسانی و کمک به مردم بر کسی پوشیده نیست، در گذشته دغدغه خاطر انسان ها به سبب مخاطرات طبیعی وجود داشت که به همت جمعیت هلال احمر این دغدغه کمتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در زمینه اطلاع ‎رسانی اقدامات بی‎بدیل داشته است، شایسته ‎سالاری در بدنه این مجموعه موج می ‎زند و خدمات و ایثارگری در آن مشهود است.

عباس زاده هلال احمر را نهادی با قداست دانست و افزود: این جمعیت به دلیل اینکه با هدف کمک به جان انسان‎ ها در تلاش است از قداست و اهیمت خاصی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش فکری مردم ارمغان حضور به موقع امدادگران

آرامش فکری مردم ارمغان حضور به موقع امدادگران