مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-20اجتماعي

امروز و فردا بندرعباس گرم ترین مرکز استان کشور خواهد بود


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: امروز و فردا یعنی بیست و نهم و سی ام آبان ماه، شهرستان بندرعباس با دمای 28 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای 2 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

- ایسنا/هرمزگان رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: امروز و فردا یعنی بیست و نهم و سی ام آبان ماه، شهرستان بندرعباس با دمای 28 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای 2 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

صادق ضیاییان امروز (بیست و نهم آبان ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (28 آبان ماه) سامانه بارشی از غرب وارد کشور شده و در نوار غربی کشور سبب بارش می شود.

وی تصریح کرد: این سامانه دوشنبه (29 آبان ماه) در نیمه غربی کشور و سه شنبه (30 آبان ماه) در نوار شمالی، غرب و برخی نقاط استان های واقع در جنوب غرب و جنوب کشور سبب بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و نقاط سردسیر موجب بارش برف می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: امروز و فردا یعنی بیست و نهم و سی ام آبان ماه، شهرستان بندرعباس با دمای 28 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز و فردا بندرعباس گرم ترین مرکز استان کشور خواهد بود

امروز و فردا بندرعباس گرم ترین مرکز استان کشور خواهد بود