مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-21سياسي

حجت الاسلام موسوی فرد: سپاه و بسیج همیشه در کنار مردم خوزستان هستند


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: سپاه و بسیج نشان دادند که همواره در هنگام بروز مشکلات در کنار مردم خوزستان هستند.

- حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک هفته ی بسیج اظهار کرد: به تدبیر حضرت امام(ره) در سال 1358 بسیج پایه گذاری شد و یکی از نکات کلیدی در زندگی ایشان تشکیل بسیج مستضعفان بود.

  امام جمعه اهواز بیان کرد: امروز دیداری با فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در خصوص بزرگداشت  هفته ی بسیج برگزار شد تا تکلیف خود را نسبت به بسیجیان ادا کنیم.

  موسوی فرد با اشاره به نقش بسیج در جهاد اصغر و اکبر ادامه داد: بسیج مستضعفان از ابتدای تشکیل در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی از جمله دوران دفاع مقدس نقش سازنده و تاثیرگذاری داشت و نکته ای که امروز مطرح شد توفیق حضور در جهاد اکبر است.

  وی تصریح کرد: حضرت امام (ره) همیشه می فرمودند که امیرالمونین(ع) نیز بسیجی بود و این مسئولیت ما را به عنوان یک بسیجی سنگین می کند.

عزیزان بسیجی باید خطبه ی متقین که از جمله خطبه های بسیار تاثیرگذار امام علی(ع) در نهج البلاغه است و ویژگی های تقوا و بندگی را بیان می کند، سرلوحه ی کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام موسوی فرد: سپاه و بسیج همیشه در کنار مردم خوزستان هستند

حجت الاسلام موسوی فرد: سپاه و بسیج همیشه در کنار مردم خوزستان هستند