مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 18:302023-10-27سياسي

تجهیز هوانیروز ارتش به موشک های هواپایه برد بلند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در حاشیه رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان، - فرمانده هوانیروز ارتش از تجهیز ناوگان بالگردی ارتش به موشک های هواپایه برد بلند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در حاشیه رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان، با اشاره به آمادگی کامل ناوگان بالگردی ارتش برای انجام مأموریت خود در این رزمایش، اظهار کرد: در این رزمایش سامانه های اخلالگر، دید در شب و موشک های دوربرد و نقطه زن در راستای ارتقای توان رزمی بر روی بالگرد های هوانیروز نصب شده است که در عملیات رزم شبانه پدافند در ساحل از آن ها استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای عملیات ترابری و پشتیبانی هوانیروز در این رزمایش، گفت: 2 فروند بالگرد شنوک در طول رزمایش وظیفه انتقال مجروحان به بیمارستان صحرایی را در منطقه عملیات بر عهده دارند که در واقع همچون بیمارستان کوچک سیار عمل کرده و دارای تجهیزات پزشکی کاربردی، چون سامانه های پایش سلامت هستند.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به این که هوانیروز ارتش، قدرت بلامنازع بالگردی در سطح غرب آسیا است، افزود: استارت و آماده به پرواز کردن ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز هوانیروز ارتش به موشک های هواپایه برد بلند

تجهیز هوانیروز ارتش به موشک های هواپایه برد بلند