مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-07اقتصادي

اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها از مهمترین اولویت های بخش کشاورزی اردبیل است


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها از مهمترین اولویت های بخش کشاورزی استان است.

- ایسنا/اردبیل سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها از مهمترین اولویت های بخش کشاورزی استان است.

به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان، نوبخت اژدری در مراسم همایش جهش تولید در دیمزارها گفت: یکی از مهمترین اولویت های بخش کشاورزی استان اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهاست.

وی افزود: استان اردبیل 515 هزار هکتار اراضی دیم دارد که اجرای این طرح می تواند تحول مهمی در تولید محصولات دیم بخصوص گندم که یک محصول استراتژیک است، داشته باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: با وجود خشکسالی شدید در سال زراعی گذشته 273 هزار تن گندم خریداری شد و این در حالی است که سال قبل از آن 257 هزار تن گندم از مزارع استان خریداری شده بود.

اژدری اضافه کرد: برای اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها، ضمن همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به عنوان مجری طرح 50 کارشناس زبده در بخش زراعت و 130 کارشناس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به کار گرفته شده اند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها از مهمترین اولویت های بخش کشاورزی اردبیل است

اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها از مهمترین اولویت های بخش کشاورزی اردبیل است