مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 08:002023-11-21اقتصادي

تحقق 94 درصدی اشتغال در بخش کشاورزی استان قزوین


سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از تحقق 94 درصدی اشتغال در بخش کشاورزی این استان خبر داد.

- مجید رحمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین قزوین از تحقق 94 درصدی اشتغال در بخش کشاورزی این استان خبر داد.

وی افزود: تعهد اشتغال بخش کشاورزی در جلسه کارگروه اشتغال استان به میزان 3100 نفر در سال جاری تعیین شده که تاکنون از این میزان برای دو هزار و 915 نفر، اشتغال در بخش های مختلف کشاورزی ایجاد شده است.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین تصریح کرد: اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات حمایت از  توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره 18، کمک های فنی و اعتباری و مشاغل خانگی، تسهیلات خط 8 مکانیزاسیون به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی نقش قابل توجهی در ایجاد و تثبیت اشتغال و تحقق اشتغال دارد.

رحمانی ایجاد اشتغال و درآمدزایی را از مولفه های توسعه بخش کشاورزی برشمرد و گفت: تاکنون شهرستان البرز با تحقق 102 درصدی در سامانه رصد اشتغال ملی، بیشترین میزان اشتغال را در استان به خود اختصاص داده است.

به گفته وی در سال جاری سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی شهرستان های قزوین، تاکستان، بویین زهرا 775 نفر، شهرستان آبیک 372 نفر، شهرستان الب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 94 درصدی اشتغال در بخش کشاورزی استان قزوین

تحقق 94 درصدی اشتغال در بخش کشاورزی استان قزوین