مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 20:252023-11-18اقتصادي

رویداد ملی مشق امید و نقد دیدگاه های تشکلی در حل مسائل


دومین رویداد ملی مشق امید با عرضه و نقد دیدگاه های تشکلی در حل مسائل برگزار شد، اداره تشکل های آزاد اسلامی برای برگزاری بخش استادی و کارمندی این رویداد در سطح بالاتر در حال برنامه ریزی است و حداکثر تا دو ماه آینده این امر محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نقش دانشجویان به عنوان نیروی محرکه برای حل مسائل کشور باید مهم در نظر گرفته شود زیرا رشد اقتصادی کشور به شدت به آن ها بستگی دارد و در نهایت می توانیم بگوییم که دانشجویان و رشد اقتصادی نقش بزرگی در توسعه یک کشور دارند و ملت ها با دانشجویان خود شناخته و ساخته می شوند.

از این رو اداره کل تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد در راستای حل مسئله و جریان سازی فرهنگ حل مسئله به برنامه ریزی و تدوین دستورالعمل دومین رویداد ملی مشق امید اقدام کرد.

این رویداد با هدف هویت بخشی به نهاد های دانشجویی استادی، آشنایی نخبگان به مسائل کشور، ترغیب افراد و افزایش توانایی ها جهت توانمندسازی و حل مسئله برگزار شد.

 65 تیم دانشجویی در دومین رویداد ملی مشق امید عرضه و نقد دیدگاه های تشکلی در حل مسائل به مرحله کشوری راه یافتند و این تیم ها به رقابت با یکدیگر پرداختند.

6 هزار و 400 تیم از نهاد های دانشجویی و استادی در رویداد مشق امید 1402 با نقش آفرینی بی بدیل شرکت کردند و بسیار جالب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی مشق امید و نقد دیدگاه های تشکلی در حل مسائل

رویداد ملی مشق امید و نقد دیدگاه های تشکلی در حل مسائل