مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-11سياسي

توجه بیشتر به فرهنگ خیّری در کتب درسی دانش آموزان


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار تدوین سند حکمرانی امور خیرین شد و گفت: باید تجربیات کشورهای مختلف در زمینه خیرین استخراج شود.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار تدوین سند حکمرانی امور خیرین شد و گفت: باید تجربیات کشورهای مختلف در زمینه خیرین استخراج شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با خیّرین با تأکید بر حکمرانی خیرین اظهار کرد: باید میز امور خیّرین ذیل ستاد فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ایجاد شود.

وی ادامه داد: با تشکیل گروهی ذیل میز امور خیّرین، مقدمات تدوین سند حکمرانی امور خیّرین فراهم شود بر این اساس تکلیف دستگاه ها درباره موضوع خیّرین مشخص می شود و با تدوین سند راهبری لازم اقدامات مستمر در این زمینه اتخاذ خواهد شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: در تدوین سند امور خیّرین باید مدل حکمرانی شبکه ای مورد استفاده قرار گیرد تا از این طریق از نظرات نخبگان و جبهه های مردمی مورد توجه قرار گیرد.

تعداد قابل توجهی از مردم ایران در فرهنگ خیّری مشارکت فعال دارند که انتظار می رود که در تدوین این سند حداقل از نظر هزار نفر از افراد استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه بیشتر به فرهنگ خیّری در کتب درسی دانش آموزان

توجه بیشتر به فرهنگ خیّری در کتب درسی دانش آموزان