مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-09اجتماعي

ساخت دوربرگردان های ایمن در محور ارومیه-مهاباد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: ساخت و احداث دور برگردان های مطمئن و ایمن در مسیر 20 کیلومتری منتهی به شهر جاده ارومیه به مهاباد (سنتو) در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار داشت: ساخت و احداث دور برگردان های مطمئن و ایمن در مسیر 20 کیلومتری منتهی به شهر جاده ارومیه به مهاباد (سنتو) در حال پیگیری است.

وی افزود: با توجه به بازدید هایی که از جاده سنتو به عمل آمد هر دو طرف جاده منتهی به شهر ارومیه از روستا ها و باغات کثیر کشاورزی تشکیل شده است و طبیعتاً مردم برای رسیدن به روستا یا باغ خود هنگام بازگشت از شهر باید از بریدگی های موجود در جاده استفاده کنند و این امر احتمال خطرات و وقع حوادثی برای مردم عزیز را در پی دارد.

عتباتی عنوان داشت: در همین زمینه مراتب در دستور کار مدیریت دستگاه قضایی استان قرار گرفت و دادستانی مرکز استان به عنوان مدعی العموم ساخت و احداث دور برگردان های مطمئن را از راه و شهرسازی استان خواستار شد.

رییس کل دادگستری استان همچنین از اقدام فوری اداره کل راه و شهرسازی استان هم در مکاتبه برای تامین اعتبار لازم احداث این دوربرگردان ها خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دوربرگردان های ایمن در محور ارومیه-مهاباد

ساخت دوربرگردان های ایمن در محور ارومیه-مهاباد