مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 12:452023-10-27اقتصادي

حمل 9 میلیون و 700 هزار تن مواد معدنی در راه آهن یزد


طی هفت ماهه سال جاری تخلیه و بارگیری 9 میلیون و 700هزار تن محموله به وسیله 92 هزار دستگاه واگن در راه آهن یزد به ثبت رسید.

- ایسنا/یزد طی هفت ماهه سال جاری تخلیه و بارگیری 9 میلیون و 700هزار تن محموله به وسیله 92 هزار دستگاه واگن در راه آهن یزد به ثبت رسید.

حسین معصومی مدیر کل راه آهن یزد به عملکرد هفت ماهه اداره کل راه آهن یزد اشاره کرد و گفت: طی هفت ماهه سال جاری مقدار 9 میلیون و 700 هزار تن مواد معدنی و صنعتی از مبادی مهم بارگیری منطقه از جمله چادرملو، چغارت و گندله سازی اردکان بارگیری و تخلیه شد.

وی با اشاره به سهم 29 درصدی اداره کل در بارگیری شبکه ریلی کشور، تصریح کرد: طی مدت مذکور، مقدار شش میلیون و 780 هزار تن مواد معدنی، کنستانتره و گندله از مبادی سنگ آهن مرکزی ایران(چغارت)، گندله سازی اردکان و معدن چادرملو به مقاصد فولاد اصفهان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و قسمتی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری شد.

معصومی خاطرنشان کرد: در عملکرد تناژ تخلیه نیز مقدار دو میلیون و 910 هزار تن محمولات از قبیل آهن اسفنجی، سنگ آهن، بالاست، گندم، گوگرد خام، آهن آلات و دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 2 درصدی همراه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل 9 میلیون و 700 هزار تن مواد معدنی در راه آهن یزد

حمل 9 میلیون و 700 هزار تن مواد معدنی در راه آهن یزد