مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-19سياسي

ماموریت ویژه سازمان بازرسی برای رفع مشکلات پرستاران


رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اقدامات اثرگذار سازمان بازرسی در رفع مشکلات پرستاران، به معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان ماموریت داد که پیگیری مطالبات محقق نشده پرستاران را در دستور کار قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، ذبیح الله خداییان امروز 28 آبان ماه در جلسه شورای معاونین سازمان بازرسی با تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب(س) به نقش اثرگذار ایشان در تبیین واقعه کربلا و ثبت این وقایع در تاریخ پرداخت.

وی با تبریک و خدا قوت  به پرستاران عزیز در سراسر کشور از آنان به عنوان قشر زحمتکش و مفید جامعه یاد کرد و با اشاره به نقش آفرینی پرستاران در دوران کرونا، تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه به سازمان بازرسی در رفع مشکلات پرستاران را مورد توجه قرار داد.

خداییان با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور در راستای دستور رییس محترم قوه قضاییه اقدامات تاثیرگذاری انجام داده است، به معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی ماموریت داد که پیگیری مطالبات محقق نشده پرستاران را در دستور کار قرار دهد.

بنابراین گزارش، پیگیری از سازمان برنامه و بودجه، وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی وسازمان تأمین اجتماعی برای شروع محاسبه عملکرد پرستاران و پرداخت به آنان بر اساس قانون تعرفه گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت ویژه سازمان بازرسی برای رفع مشکلات پرستاران

ماموریت ویژه سازمان بازرسی برای رفع مشکلات پرستاران