مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-05حوادث

شناسایی 680 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان


فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان، به طرح برخورد با متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز اشاره کرد و گفت: 680 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در هفت ماهه سال 1402 شناسایی شده و برای متخلفان اخطار صادر شده و توقف عملیات صورت گرفته است.

- ایسنا/لرستان فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان، به طرح برخورد با متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز اشاره کرد و گفت: 680 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در هفت ماهه سال 1402 شناسایی شده و برای متخلفان اخطار صادر شده و توقف عملیات صورت گرفته است.

سرهنگ مؤیدی امروز 14 آبان ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیشترین تغییر کاربری های غیرمجاز ثبت شده در سامانه cms مربوط به شهرستان خرم آباد با تعداد 392 بوده است.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در دریافت گزارش ها و همچنین هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگی های بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان در برخورد با تغییر کاربری های غیرمجاز است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: گشت های یگان حفاظت امور اراضی در سطح استان فعال هستند و با گشت مستمر و باهدف جلوگیری از تخریب و تغییر کاربری های غیرمجاز اراضی با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 680 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان

شناسایی 680 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان