مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 19:202023-10-23سياسي

واکنش سردبیر هم میهن به انتشار فیلم علیه الهه محمدی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد جواد روح، سردبیر هم میهن در یادداشتی به ساخت و انتشار فیلم علیه خبرننگار زن بازداشتی این روزنامه نوشت: درباره محکومیت الهه محمدی آنچه دیروز در قالب فیلم و گزارش و فضاسازی تکمیلی برای اثبات مجرم نشان دادن دو روزنامه نگار زندانی منتشر شد، دست کم برای من تازگی نداشت.

پیش از این، در جلساتی سردبیران و مدیران روزنامه ها را دعوت کرده بودند و پاورپوینت های خود را ارائه کرده بودند تا نشان دهند الهه و نیلوفر بی خود و بی جهت، تبدیل به سوژه امنیتی نشده اند.

گفته بودند که آنها به این کشور و آن کشور رفته اند و دوره هایی را دیده اند و مطالبی را تولید کرده اند که در چارچوب سناریوهای آمریکا برای جنگ نرم علیه ایران بوده است.

بگذریم که در همان جلسه هم کسی با این توجیهات قانع نشد؛ حتی در این حد که تذکری جدی و رسمی به الهه محمدی بابت قطع آنچه ارتباطات او می خواندند، داده شده باشد.

مسئله ای که باعث شد تا در آخر جلسه از مقام مسئول آن را بپرسم و تنها جوابی که شنیدم، این بود: خانم حامدی دوستش بوده؛ حتما به او خبر داده .

اما فارغ از این مسئله، آنچه در کل این یک سال و یک ماهی که از بازداشت الهه محمدی می گذرد، گفته ام و آن را با خود مسئولان دستگاه های مرتبط هم در میان گذاشته ام، این بوده که فرض کنیم آنچه شما درباره ارتباطات این دو ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سردبیر هم میهن به انتشار فیلم علیه الهه محمدی

واکنش سردبیر هم میهن به انتشار فیلم علیه الهه محمدی