مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-04اقتصادي

4 هزار میلیارد تومان اعتبار جهت بازسازی و اصلاح شبکه آب مشهد مورد نیاز است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: سالانه حدود 130 کیلومتر شبکه آب شرب در مشهد اصلاح و بازسازی می شود؛ اعتبار مورد نیاز جهت به روزآوری، بازسازی و اصلاح شبکه آب در بخش شهری 4 هزار میلیارد تومان است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: سالانه حدود 130 کیلومتر شبکه آب شرب در مشهد اصلاح و بازسازی می شود؛ اعتبار مورد نیاز جهت به روزآوری، بازسازی و اصلاح شبکه آب در بخش شهری 4 هزار میلیارد تومان است.

حسین اسماعیلیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص فرسودگی شبکه آبرسانی شهری و روستایی شهرستان مشهد، اظهار کرد: تقریبا 6000 کیلومتر شبکه انتقال و توزیع آب در شهر مشهد وجود داشته و در حوزه روستایی نیز طول خطوط بسیار بالا است.

وی بیان کرد: در مشهد شبکه ها باید در دوره 25 ساله و هر سال حدود 4 درصد مورد اصلاح و بازسازی قرار بگیرند، اما با توجه به اینکه شرکت های آب و فاضلاب در زمینه قیمت تمام شده آب زیان قابل توجهی متحمل می شوند، سرمایه گذاری 4 درصد در سال کمتر اتفاق می افتد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با بیان اینکه 30 درصد شبکه آب شرب مشهد دارای عمر بالا است، عنوان کرد: اقدامات جانبی زیادی در این حوزه انجام شده، به طوری که مشهد با حدود 10 درصد پرت فیزیکی کمترین درصد پرت فیزیکی کلان شهرها را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار میلیارد تومان اعتبار جهت بازسازی و اصلاح شبکه آب مشهد مورد نیاز است

4 هزار میلیارد تومان اعتبار جهت بازسازی و اصلاح شبکه آب مشهد مورد نیاز است