مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-15ورزشي

برگزاری 300 برنامه ویژه روز حماسه و ایثار مردم اصفهان


برنامه های ویژه روز حماسه و ایثار مردم اصفهان حدود 300 برنامه را شامل می شود که در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، - ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: برنامه های ویژه روز حماسه و ایثار مردم اصفهان حدود 300 برنامه را شامل می شود که در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی در همه مناطق 15گانه سطح شهر و با مشارکت مردم و معتمدین محل برگزار خواهد شد.

کمال حیدری، اظهار کرد: ما روز حماسه و ایثار مردم اصفهان را با شعار شهر زندگی، شهر ایثار و با فضاسازی شهری و قراردادن بیلبوردهای شهری شروع کرده ایم.

درباره این روز نشست خبری ویژه ای نیز برگزار خواهد شد، همچنین پویشی به نام شهید، یکی دیگر از برنامه های درنظرگرفته شده است که با هدف شناسایی و دریافت اطلاعاتی درباره شهدای محله ها و به منظور ثبت تاریخ شفاهی آن ها و نصب تصاویر و پلاک هایی از این شهیدان در سطح شهر انجام خواهدشد.

او افزود: از سوی سازمان زیباسازی شهردرای اصفهان نیز پرچم های عمودی متناسب با روز حماسه و ایثار مردم اصفهان و حدود 500 تصویر از شهدای دانش آموز در آذین بندی فضاهای شهری استفاده شده است؛ ضمن اینکه نصب ابَر پرچم های نماد 25 آبان در سطح شهر و نصب المان و فضاسازی و زیباسازی گلستان شهدای اصفهان و قطعه مربوط به شهدای عملیات محرم نیز از دیگر اقداماتی است که متن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 300 برنامه ویژه روز حماسه و ایثار مردم اصفهان

برگزاری 300 برنامه ویژه روز حماسه و ایثار مردم اصفهان