مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 19:052023-10-28بين الملل

پاکستان: ترکیه نقش مهمی در روابط منطقه ای و جهانی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نخست وزیر دولت موقت پاکستان امروز شنبه در گفتگو با خبرگزاری آناتولی ضمن تبریک به مناسبت یک صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه گفت: - نخست وزیر موقت پاکستان اعلام کرد که ترکیه همواره نقش بسیار مهمی در ارتقای صلح و ثبات در منطقه و فراتر از آن ایفا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نخست وزیر دولت موقت پاکستان امروز شنبه در گفتگو با خبرگزاری آناتولی ضمن تبریک به مناسبت یک صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه گفت: ترکیه تحت ریاست رییس جمهور اردوغان، همواره نقش بسیار مهمی در روابط منطقه ای و جهانی برای ارتقای صلح و ثبات ایفا کرده است.

نخست وزیر دولت موقت پاکستان در ادامه افزود: دولت پاکستان، یک صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه را به رییس جمهور اردوغان و مردم برادر ترکیه تبریک می گوید.

وی با بیان اینکه ترکیه در طول قرن گذشته در زمینه های مختلف مانند اقتصاد، آموزش، بهداشت، دفاع، فرهنگ و دیپلماسی پیشرفت های چشمگیری داشته است، گفت: با ریاست اردوغان، ترکیه به طور مستمر نقش مهمی در حمایت از صلح و ثبات در روابط منطقه ای و جهانی ایفا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه برادری و دوستی پاکستان و ترکیه مبتنی بر اعتقاد مشترک، قرابت فرهنگی و تاریخ مشترک است، گفت: احترام متقابل بسیار قوی بین مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان: ترکیه نقش مهمی در روابط منطقه ای و جهانی دارد

پاکستان: ترکیه نقش مهمی در روابط منطقه ای و جهانی دارد