مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-08اقتصادي

کشف 250 کیلوگرم انواع آبزیان حرام گوشت در اهواز


250 کیلوگرم انواع آبزیان حرام گوشت در شهرستان اهواز کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید مرتضی قریشی رییس اداره دامپزشکی شهرستان اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بازرسی بهداشتی کارشناسان دامپزشکی از مراکز عرضه آبزیان در سطح شهر اهواز، 250 کیلوگرم از آبزیان حرام گوشت شامل لابستر، خرچنگ و صدف کشف و ضبط گردید.

وی با اشاره به ممنوعیت عرضه و مصرف آبزیان حرام گوشت بیان کرد: در این خصوص با جدیت تمام موارد تخلف را پیگیری خواهیم کرد و برابر مقررات با متخلفین مطابق با ضوابط و مقررات موضوعه برخورد قانونی لازم صورت می پذیرد.

سید مرتضی قریشی با اشاره به این موضوع که با عوامل توزیع این گونه آبزیان هیچ گونه مماشاتی صورت نمی پذیرد، گفت: از شهروندان تقاضا شده است هنگام خرید انواع ماهی دقت داشته باشند برای اطمینان بیشتراز سلامت و حلیت آبزیان، ضمن آگاهی و شناخت انواع آبزیان، خرید خود را از فروشگاه های معتبر و تحت نظارت دامپزشکی شهر اهواز انجام دهند و از خرید ماهی از دستفروشان و یا خودروها و فروشندگان سیار اکیدا خودداری کنند.

رییس اداره دامپزشکی اهواز در پایان اضافه کرد: از عموم شهروندان تقاضامندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله عرضه آبزیان حرام گوشت مراتب را به شماره تماس 06133369121 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 250 کیلوگرم انواع آبزیان حرام گوشت در اهواز

کشف 250 کیلوگرم انواع آبزیان حرام گوشت در اهواز