مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 11:252023-10-27ورزشي

یک متر مربع به سرانه فضای ورزشی مدارس زنجان اضافه شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اجرای طرح های شهید سلیمانی در این استان گفت: با اجرای این طرح، یک متر مربع به سرانه فضای ورزشی مدارس در سطح استان اضافه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانش آموزان قهرمان، پیش کسوتان و معلمان برتر تربیت بدنی اظهار داشت: جامعه ورزش آموزش و پرورش با اهدای شهدای عزیزی همچون شهید ابراهیم هادی ، شهید شهبازی و شهید برموزیان برای عزت و سربلندی ایران اسلامی پیش قدم بوده و امروز نیز ادامه دهنده آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تأکید بر اهمیت توجه به ورزش در دستگاه تعلیم و تربیت استان افزود: ورزش یک فرآیند مهم و اثرگذار تربیتی و پدیده ای است که همه ابعاد جسمی و روحی انسان را در برمی گیرد.

  وی ضمن اشاره به اهمیت چشمگیر ورزش در زندگی روزمره گفت: ورزش فقط یک سری حرکات ساده یا پیچیده بدنی نیست بلکه یک فرصت اجتماعی، روانی، بهداشتی و یک مولفه مهم برای ایجاد هویت ملی و همبستگی اجتماعی است.

  اسماعیلی بیان داشت: ورزش موجب ایجاد نشاط عمومی و رضایت اجتماعی می شود و در بحث های تربیتی، یک فرصت مهم برای اعتلای اخلاق و رشد آگاهی جمعی است و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک متر مربع به سرانه فضای ورزشی مدارس زنجان اضافه شد

یک متر مربع به سرانه فضای ورزشی مدارس زنجان اضافه شد