مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-25اقتصادي

نیاز 2 میلیارد تومانی برای افتتاح استخر شنای اردستان


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: با پیش بینی های انجام شده برای تجهیز و تکمیل و همچنین بهره برداری از استخر شنای اردستان حدود 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

- ایسنا/اصفهان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: با پیش بینی های انجام شده برای تجهیز و تکمیل و همچنین بهره برداری از استخر شنای اردستان حدود 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

چند سالی است تعطیلی استخر شنای اردستان مردم و مخصوصا جوانان این شهر را رنج می دهد و بازگشایی مجدد این استخر با توجه به نیازهای ورزشکاران و علاقمندان به شنا به یکی از مطالبات اصلی مردم و ورزش دوستان منطقه تبدیل شده است.

استخر شنای اردستان از اواسط سال 1397 تعطیل شده و به دلیل تعمیرات کلی و بازسازی برخی قسمت های آن امکان بهره برداری از آن وجود نداشت که با توجه به این موضوع پیگیری های متعدد هم از سوی مردم و هم از سوی مسئولان جهت بازگشایی مجدد این وجود داشت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری های مسئولان شهرستان و مساعدت های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اکنون با صرف هزینه بیش از 21 میلیارد ریال، 95 درصد از عملیات بازسازی پروژه استخر شنای اردستان تکمیل شده است، ولی برای خریداری و تکمیل یک سری جزییات پروژه استخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 2 میلیارد تومانی برای افتتاح استخر شنای اردستان

نیاز 2 میلیارد تومانی برای افتتاح استخر شنای اردستان