مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 21:502023-11-01سياسي

لرستان به جمع استان های پرورش دهنده ماهی خاویار در کشور پیوست


لرستان به جمع 22 استان کل کشور در حوزه پرورش ماهیان خاویاری پیوسته که پیش بینی می شود با 212 مزرعه 20 هزار تن گوشت و 100 تن خاویار در کشور برداشت داشته باشیم.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان شیلات ایران گفت: لرستان به جمع 22 استان کل کشور در حوزه پرورش ماهیان خاویاری پیوسته که پیش بینی می شود با 212 مزرعه 20 هزار تن گوشت و 100 تن خاویار در کشور برداشت داشته باشیم.

سید حسین حسینی دهم آبان ماه در حاشیه آیین کلنگ زنی مجتمع های پرورش ماهیان خاویاری رنگین بان پلدختر و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلدختر منطقه مستعدی از لرستان است که استان پیشرو در استان های داخلی در حوزه آبزی پروری بوده و توسعه شهر خاویار که حدود 4000 تن ظرفیت تولید گوشت خواهد داشت، را در پی دارد.

وی ادامه داد: در گام اول پروژه 800 تنی را استارت زدیم و گام دوم رسیدن به زنجیره ارزش در لرستان است و فردا در قسمتی دیگر از استان استحصال ماهیان خاویاری را در شهرستان ازنا داریم.

حسینی بیان کرد: لرستان به جمع 22 استان کل کشور در حوزه پرورش ماهیان خاویاری پیوسته که پیش بینی می شود با 212 مزرعه 20 هزار تن گوشت و 100 تن خاویار در کشور برداشت داشته باشیم.

رییس سازمان شیلات ایران تصریح کرد: بعد از یک دهه ممنوعیت بهره برداری خاویار از دریا سیاست کل کشور به سمت آبزی پروری در حوزه خاویار و تأمین آن که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان به جمع استان های پرورش دهنده ماهی خاویار در کشور پیوست

لرستان به جمع استان های پرورش دهنده ماهی خاویار در کشور پیوست