مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 18:452023-10-29سياسي

بررسی ایجاد حوزه علمیه شاهد و ایثارگر در خراسان رضوی


جلسه رسیدگی به مسائل مرتبط با طلاب شاهد و ایثارگر با حضور مدیر کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی، - مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی و جمعی از مسئولان حوزوی و بنیاد در مرکز حوزه علمیه خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام دکتر هاشم صابریان هدف از برگزاری این جلسه را بررسی وضیعت تحصیلی طلاب شاهد و ایثارگر و پیگیری احیای حوزه علمیه شاهد و ایثارگر خراسان رضوی عنوان کرد و ضمن تشکر از تلاش های گذشتگان، گفت: در سال های گذشته به بخش طلاب بر خلاف نگاه راهبردی حضرت امام(ره) توجه چندانی نشده است و ما باید از ظرفیت طلاب شاهد و ایثارگر در امور فرهنگی، تربیتی دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر استفاده کنیم.

دکتر صابریان افزود: برنامه معاونت آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد برای طلاب شاهد و ایثارگر این است که یک حوزه علمیه استاندارد و در شان ایثارگران سراسر کشور در استان خراسان رضوی که طلاب شاهد و ایثارگر قابل ملاحظه ای دارد ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی ضمن خرسندی از تشکیل این جلسه اظهار داشت: حوزه علمیه خراسان رضوی آمادگی کامل درجهت حمایت از طلاب شاهد وایثارگر و احیای حوزه علمیه شاهد را دارد و وظیفه خود می داند که از سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ایجاد حوزه علمیه شاهد و ایثارگر در خراسان رضوی

بررسی ایجاد حوزه علمیه شاهد و ایثارگر در خراسان رضوی