مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-12بين الملل

اردوغان: اسراییل همچون بچه لوس و نازپروده غرب عمل می کند


رییس جمهوری ترکیه، «غرب جمعی» را به دلیل انفعال در بحبوحه ادامه قتل عام در فلسطین مورد انتقاد قرار داده و گفت که کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله هفت اکتبر حماس همانند یک «کودک تخس و لوس و نازپروده» رفتار می کند.

- رییس جمهوری ترکیه، غرب جمعی را به دلیل انفعال در بحبوحه ادامه قتل عام در فلسطین مورد انتقاد قرار داده و گفت که کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله هفت اکتبر حماس همانند یک کودک تخس و لوس و نازپروده رفتار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه شنبه در سخنانی در نشست مشترک عربی-اسلامی در ریاض، کشورهای غربی را به اتخاذ استانداردهای دوگانه متهم کرد و آنچه را که به عنوان تضاد در واکنش های آنها به سایر درگیری های جهانی می داند، برجسته کرد.

او افزود، کابینه رژیم صهیونیستی مانند فرزند لوس و تخس و نازپروده غرب عمل می کند و باید خسارات وارده را جبران کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی، اردوغان گفت: مایه شرمساری است که کشورهای غربی که همیشه صدای حقوق بشر و آزادی هستند، در قبال کشتار در فلسطین سکوت کنند.

ما با وحشیگری بی سابقه ای در تاریخ مواجه هستیم، جایی که بیمارستان ها، مدارس و اردوگاه های پناهندگان بمباران و غیرنظامیان قتل عام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: اسراییل همچون بچه لوس و نازپروده غرب عمل می کند

اردوغان: اسراییل همچون بچه لوس و نازپروده غرب عمل می کند