مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-02سياسي

باید بخشی از درآمد معادن سیرجان در شهرستان هزینه شود


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه باید از ظرفیت معادن حداکثر استفاده به نفع مردم صورت گیرد، به معادن سیرجان اشاره کرد و گفت: زمانی که سهام داران که ممکن است اهل این شهرستان نباشند از این معادن بهره می گیرند، - ایسنا/کرمان رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه باید از ظرفیت معادن حداکثر استفاده به نفع مردم صورت گیرد، به معادن سیرجان اشاره کرد و گفت: زمانی که سهام داران که ممکن است اهل این شهرستان نباشند از این معادن بهره می گیرند، طبیعتا در قبال مردم مسئولیت دارند و باید بخشی از درآمد را در این شهرستان هزینه کنند.

دکتر خداییان شامگاه 10 آبان ماه در جریان حضور در شهرستان سیرجان که در پی سفر استانی رییس قوه قضاییه و اعضای شورای عالی قضایی به کرمان صورت گرفت، ضمن حضور در دادگستری این شهرستان با رییس دادگستری، دادستان، فرماندار و اعضای شورای تامین دیدار و گفت وگو کرد.

وی پس از استماع سخنان مسئولان و بررسی مسائل و مشکلات، طی سخنانی با ابلاغ سلام رییس محترم قوه قضاییه، گفت: استان کرمان از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و از معادن بسیار ارزشمند آن، کل کشور بهره مند می شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه باید از ظرفیت معادن حداکثر استفاده به نفع مردم صورت گیرد، به معادن سیرجان اشاره کرد و گفت: باید شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید بخشی از درآمد معادن سیرجان در شهرستان هزینه شود

باید بخشی از درآمد معادن سیرجان در شهرستان هزینه شود