مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-18حوادث

دستگیری مردی که 2 برادر را عمدا زیرگرفت و کشت


فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری فردی که به وسیله خودروی سواری دو برادر را در 24 متری شهید چمران زیر گرفته و به قتل رسانده بود، خبر داد.

- فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری فردی که به وسیله خودروی سواری دو برادر را در 24 متری شهید چمران زیر گرفته و به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مجید عسکری نیا در تشریح جزییات این خبر گفت: در تاریخ شانزدهم آبان ماه سال جاری در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری و زیرگرفته شدن دو برادر به وسیله خودروی پژو 405 در 24 متری شهید چمران به پلیس اطلاع داده شد که درپی آن تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شده و رسیدگی به این پرونده آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: مأموران پلیس با حضور در محل حادثه با پیکر خون آلود دو جوان 27 و 31 ساله که به علت زیر گرفته شدن به وسیله خودروی پژو405 دچار جراحت شده و روی زمین افتاده بودند، روبه رو شدند که این دو جوان زخمی بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند اما متاسفانه به دلیل شدت جراحت وارده، جان خود را از دست دادند.

در همین راستا نیز پرونده ای با موضوع قتل عمد تشکیل شده و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به آن را در دستورکار خود قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مردی که 2 برادر را عمدا زیرگرفت و کشت

دستگیری مردی که 2 برادر را عمدا زیرگرفت و کشت