مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-03سياسي

اعلام جرم علیه ناشران مطالب بدون سند/آغاز فرآیند بررسی صلاحیت ها


آغاز فرآیند استعلام ها و بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی و اعلام جرم دادستان تهران علیه 7 سلبریتی و یک فعال رسانه ای از مهمترین اخبار حقوقی هفته جاری بود.

- آغاز فرآیند استعلام ها و بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی و اعلام جرم دادستان تهران علیه 7 سلبریتی و یک فعال رسانه ای از مهمترین اخبار حقوقی هفته جاری بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخبار حقوقی و قضایی هفته گذشته را می خوانید: فراجا و وزارت کشور در برخورد با ناهنجاری ها به میدان بیایند حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه گفت: دادستان ها و مقامات ذی صلاح قضایی مقوله ی اجرای قانون در بحث مقابله با ناهنجاری های اجتماعی را از فراجا مطالبه کنند و فراجا و وزارت کشور نیز در این عرصه به میدان بیایند.

توسعه پیام رسان های داخلی باعث ایجاد آرامش روانی در جوانان و خانواده ها شده است حجت الاسلام والمسلمین موحدی دادستان کل کشور گفت: توسعه پیام رسان های داخلی باعث ایجاد آرامش روانی در جوانان و خانواده ها و پیشگیری بسیاری از جرائم شده است.

از تمام شعب دیوان عالی کشور بازدید شد حجت الاسلام محمدجعفر منتظری رییس دیوان عالی کشور در هشتمین جلسه شورای معاونین دیوان عالی کشور گفت: طی دو ماه گذشته از تمامی شعب دیوان عالی کشور و دفاتر آنها در مرکز بازدید شد و آسیب ها و خلاءهای مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جرم علیه ناشران مطالب بدون سند/آغاز فرآیند بررسی صلاحیت ها

اعلام جرم علیه ناشران مطالب بدون سند/آغاز فرآیند بررسی صلاحیت ها