مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 01:002023-11-12سياسي

فرمانده ایرانی خطاب به معاون صدام: شما چون کافرید سلاحتان بُرنده نیست


فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس به معاون صدام گفت: «شما 50 و چه بسا 100 برابر ما گلوله می ریختید، اما ما یک گلوله می زدیم و به جای 100 گلوله شما عمل می کرد.

- سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در عملیات های بیت المقدس و محرم، در ابتدای این صوت تعریف می کند: یکی از نیروهای رژیم بعث به من گفت: یه حرف راست می زنی؟ گفتم: بله پرسید: این گلوله های شما را چه کسی هدایت می کرد؟ گفتم: چه طور؟ پاسخ داد: نمی دانید چقدر از ما را کشته اید! گلوله ای نبود که به هدف نخورد و ماشین، نفربر، نفرات و سنگر ما را نزند! شهید طهرانی مقدم در این فایل صوتی می گوید: عملیات ما متکی بر هیچ چیز یا معیاری نیست؛ فقط امدادهای خداست و آیه وَ مَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ .

برعکس، اگر مصاحبه های اسرای عراقی به خصوص مصاحبه های روزنامه جمهوری اسلامی را بخوانید، می بینید که همه آن ها از آتش نیروهای ایرانی داد دارند و می گویند که هر وقت شما آتش اجرا کردید، مؤثر بوده و از ما تلفات گرفته است.

این جز از امدادهای خدا و هدایت گلوله توسط او نیست.

در بخش دیگر این صدا از زبان سردار قربانی می شنویم: به معاون صدام که یک افسر عالی رتبه بود گفتم: فرمانده تو یک آدم عفلقی، یهودی، عرق خوار، فاسد، حرامخوار و متجاوز به نام صدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ایرانی خطاب به معاون صدام: شما چون کافرید سلاحتان بُرنده نیست

فرمانده ایرانی خطاب به معاون صدام: شما چون کافرید سلاحتان بُرنده نیست