مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 23:352023-11-01سياسي

حضور پرشور عاشقان امام حسین(ع) در عتبات عالیات، نشانه بالندگی نهضت کربلاست


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حضور عاشقان پرشور در میعادگاه اربعین را نشانه بالندگی نهضت کربلا خواند و عنوان کرد: سفر چند میلیونی زائران و عشاق امام حسین(ع) به عتبات عالیات نشانه پویایی و بالندگی نهضت عاشورا است.

- حضور پرشور عاشقان امام حسین(ع) در عتبات عالیات، نشانه بالندگی نهضت کربلاست ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حضور عاشقان پرشور در میعادگاه اربعین را نشانه بالندگی نهضت کربلا خواند و عنوان کرد: سفر چند میلیونی زائران و عشاق امام حسین(ع) به عتبات عالیات نشانه پویایی و بالندگی نهضت عاشورا است.

آیت الله سید محمد علی آل هاشم در آیین تجلیل از خادمان ستاد اربعین شهرداری تبریز اظهار کرد: خرسندیم برای قدردانی از خادمین اربعین سرور و سالار شهیدان کنار هم جمع شده ایم.

وی با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله قاضی طباطبایی شهید محراب و زنده نگهداشتن یاد و خاطر این شهید بزرگوار، خاطرنشان کرد: از حمایت های شهردار و شورای اسلامی شهر تبریز در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی و برپایی موکب جنت الحسین(ع) قدردانی می کنیم.

وی همچنین با قدردانی از رییس ستاد بازسازی عتبات در آذربایجان شرقی، افزود: از تک تک کسانی که در این امر مقدس یاری گر بودند قدردانی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور عاشقان امام حسین(ع) در عتبات عالیات، نشانه بالندگی نهضت کربلاست

حضور پرشور عاشقان امام حسین(ع) در عتبات عالیات، نشانه بالندگی نهضت کربلاست